Friday, March 26, 2010

男人KTV


我听着这首歌
写这篇废话 =)

星期5,我最爱♥
但是下星期2还有test啦 =(
还有2个presentation。
真是累哦。



下雨天,害我没得出去吃晚餐。
现在暂时没有什么心情拿出笔记读书= =



不是什么事情都能用微笑带过
我微笑,不代表我真的开心。




没有歌 怎敢说心事
受了伤 始终怕别人知
我和你吻别 在无人的街
张学友唱出我的情节

3 comments:

  1. 还真是是"男人ktv"的歌词~~ 你还真是多功课~==

    ReplyDelete
  2. xiao

    have to take care .. and hope you can do well in your test and presentation~~ =)

    you can find some song which can show your feeling ,or open song and tell "心事" your fren lo , dont keep inside arh~~ not good a ^^

    upload some presentation photo ? ngek ngek

    ReplyDelete