Saturday, October 2, 2010

不要小看自己,人有无限可能。




















心情起伏很大,一下开心一下难过。
感觉很累。=(



很想在晚上的海边,安全的海边,凉凉的海边,看着满天的星星。
一定很满足。



还有一个星期,就把第一阶段的所有test和assignments熬过去了,
最多只能休息一个星期,忙碌的时候又会来了。=(



我的生日,要到了。=D
虽然那没什么好期待的,年年应该都差不多。


很久没有睡到下午1点多才醒来了,赶assignments的时间真难熬。
很久没有去逛街大吃大喝了。
I WISH. =D


听着这首歌写blog,我蛮喜欢的一首歌,听了很舒服,但是也很难过。

Teardrops On My Guitar
Taylor Swift

Drew looks at me
I fake a smile so he won't see
That I want and I'm needing
Everything that we should be

I'll bet she's beautiful
That girl he talks about
And she's got everything
That I have to live without
Drew talks to me, I laugh cause its so funny
That I can't even see anyone when he's with me
He says he's so in love, he's finally got it right,
I wonder if he knows he's all I think about at night

He's the reason for the teardrops on my guitar
The only thing that keeps me wishin on a wishin star
He's the song in the car I keep singing,
Don't know why I do

Drew walks by me
Can he tell that I can't breathe?
And there he goes, so perfectly
The kind of flawless I wish I could be
She better hold on tight,
Give him all her love
Look in those beautiful eyes
And know she's lucky

找不到完整版的歌词post在这里。



难过的时候,哭一哭,心情会更好。
有时候,不一定什么事情都要说出来,妈妈教的。=)
有时候,不开心的时候,不要表露出来,要坚强的笑。=)
我要学会。=)
要让大家都知道,我是开心的。



要3点了,吃饱后又要赶assignments了。
很讨厌。=(


100yen的雪花冰!我想吃你!等我。=D

快点让我驾车上来,我不会乱来的。我只想到处乱跑。=D

勇敢,我会的。=)

收拾心情,开始用功。

我对自己说,不要小看自己,人有无限可能。=D




1 comment:

  1. 难过的时候,哭一哭,心情会更好。
    有时候,不一定什么事情都要说出来,妈妈教的。=)
    有时候,不开心的时候,不要表露出来,要坚强的笑。=)
    我要学会。=)
    要让大家都知道,我是开心的.

    nice saying..
    加油!!

    ReplyDelete